هدر-سی_ار_ام-6

نورون سی آر ام

این مجموعه بزرگ دارای قسمت اصلی خود یعنی نورون سی آر ام است که خدمات مایکروسافت داینامیک 365 را ارائه می دهد. تقریباً تمامی شرکت های بزرگ و یا کسب و کار های بزرگ و کوچک در دنیای دیجیتالی امروز برای مدیریت و بررسی لحظه ای تمامی فرآیند های مجموعه خودشان نیازمند سیستمی هستند که علاوه بر داشتن یک پایگاه داده برای ذخیره تمامی اطلاعاتشان دسترسی داشته باشند و بتوانند بسیاری از فرآیند ها را مدیریت کنند و در عین گزارشگیری و داشتن خبر لحظه به لحظه از کسب و کار خود، ارتباطشان را با بخش های داخلی و هم با مشتری بهینه کنند، شرکت بزرگ مایکروسافت ابزار سیسیتم مدیریت ارتباط با مشتری را در بستر XRM ارائه داده است و شرکت نورون با افتخار این ابزار را به صورت فارسی سازی شده و با قابلیت سفارشی سازی و تنظیمات دلخواه و همچنین داشتن ماژول های اختصاصی به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد.

توسعه کسب و کار

بعد از اینکه شما تمامی مراحل لازمه ایجاد و گسترش کسب و کار خودتان را گذراندین نوبت آن رسیده که فرآیندهای کسب و کار خود و همچنین استراتژی خود را در هر حوزه ای مخصوصاً بازارایابی و فروش به درستی پیکربندی کنید، تیم نورون سی آر ام علاوه بر تجزیه و تحلیل کسب و کار شما و دادن راهکار، ابزار پیشنهادی مایکروسافت سی آر ام فارسی را هم به صورت کاملاً شخصی سازی شده با تجارت شما ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر دکمه زیر را فشار دهید.

برخی ویژگی های اصلی مایکروسافت سی آر ام

قابلیت شخصی سازی بالا

نرم افزار مایکروسافت سی آر ام را می توان مطابق با نیازها شخصی سازی نمود.

دسترسی سریع

دسترسی به مایکروسافت سی آر ام از طریق تمام مرورگرها، موبایل، تبلت و حتی نرم افزار Outlook امکان پذیر است.

استفاده در صنعت های مختلف

قابلیت استفاده از تنظیمات خاص برای بیش از ۸ صنعت مختلف وجود دارد.

یکپارچه سازی

این نرم افزار بسیار راحت با دیگر نرم افزار های مربوطه و مخصوصاً محصولات خود مایکروسافت ادغام می شود.

گزارش گیری

برای مدیران بسیار مهم است که از وضعیت افراد و فرآیند ها خود با خبر باشند، یکی از ویژگی های اصلی سی آر ام ارائه گزارش های مختلف و متنوع است.

چرا به سی آر ام نیاز داریم؟

بسیار مهم  است که صاحبان کسب و کار بتوانند تمامی بخش های داخلی مجموعه خود را کنترل کنند، با آن ها به سرعت در ارتباط باشند و از وضعیت عملکرد آن ها در هر مرحله باخبر باشند و این ها کار های اصلی این نرم افزار است.

چرا مایکروسافت سی آر ام؟

این نرم افزار از شرکت بزرگ و کاملاً شناخته شده مایکروسافت ارائه شده است و همچنین کار با این نرم افزار و شخصی سازی و تنظیم این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

فروش

راهکارهای فروش نورون سی آر ام با هدف ایجاد بستر سیستمی و در راستای دستیابی به اهداف فروش سازمان‌ها ارائه می‌شوند. این راهکارها علاوه بر ایجاد بستری جهت انجام کامل عملیات فروش، امکان مدیریت، بررسی و نظارت بر تمامی امور مرتبط با فروش سازمان را فراهم می‌سازد. مدیریت لیدهای فروش، مدیریت فرصت‌های فروش، مدیریت عملیات فروش و مدیریت همه ی مراحل فروش، تنها برخی از مواردی هستند که در راه کارهای سیستم ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics 365 برای کاربران ارائه می شوند. CRM یک منبع واحد و متصل به تیم‌های فروش، بازاریابی و مدیریت حساب شما فراهم می‌کند.

خدمات

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM، این امکان را برای سازمان‌ها و کسب و کار ها فراهم کرده است تا سیستمی هوشمند مبتنی بر نیازهای خاص هر سازمان و تیم های فعال در کسب و کار، همچنین منطبق بر فرآیندهای تعریف شده سازمان و هوش تجاری در اختیار مدیران کسب‌ و‌ کارها قرار گیرد. علاوه ‌بر این موارد، کانفیگ شدن کامل Microsoft Dynamics 365 با نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش، نرم افزار های حسابداری رایج و همچنین کانال‌های ارتباطی مختلف از قبیل تلفن، اپلیکیشن موبایل، پیامک، وب‌سایت و پورتال‌های سازمانی، ایمیل، Voip و . . . که سبب افزایش بهره‌وری سازمان و بازدهی بیشتر کسب و کار خواهد شد. CRM برای هر سازمانی که خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهند بسیار مناسب است. استفاده از مایکروسافت داینامیک 365، امکان برنامه ریزی منابع و ارسال هزینه‌ها و حمل و نقل محصولات را برای کاربران فراهم می‌کند، همچنین قابلیت استفاده برای فروش را نیز دارد.

بازاریابی

ابزارهای بازاریابی سیستم ارتباط با مشتری مایکروسافت داینامیک 365 در جهت دستیابی به اهداف بازاریابی سازمان‌ها برای رفع نیاز آن‌ها ارائه می‌گردد. امکاناتی از قبیل: اجرا کردن انواع کمپین‌های بازاریابی، محاسبه نرخ ROI کمپین‌های انجام شده، امکان ایجاد لیست‌های بازاریابی پویا و ایستا و کاستوم کردم هرکدام از لیست ها و . . . این ها بخشی از مهم ترین امکانات بازاریابی سیستم CRM است. مایکروسافت داینامیک سی آر ام MS CRM بازاریابی، با ایجاد کمپین‌های تولید یا افزایش یا پرورش لید ها، ارزیابی سرنخ ها و ارائه مسیر برای اقدامات بعدی به منظور به دست آوردن مشتری و حفظ مشتریان وفادار، تلاش‌های بازاریابی خود را تقویت کنید.

برخی از مشتریان نورون سی آر ام

مشاوره و راهنمایی

برای اخذ مشاوره و راهنمایی، آگاهی درباره محصولات و سرویس های شرکت دیجیتال مارکتینگ نورون به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.