هدر-توسعه-افزونه-NC-5
فعال بودن در سوشیال مدیا
طراحی زیبا
سرعت بارگزاری مناسب
امکانات بهینه
انطباق با موضوع
طراحی کاربردی

توسعه و طراحی افزونه

توسعه و طراحی افرونه یا توسعه و طراحی پلاگین نیز یکی دیگر از خدماتی است که سایت نورون آن را ارائه می دهد. پلاگین ها یا افزونه ها از ابزارک هایی هستند که در محیط های وردپرسی نیز در اختیار کاربر قرار می گیرند تا کار ها و طراحی ها سریع تر و با هزینه ی کمتری انجام دهند. طراحان سایت، وب مستر ها و ادمین های وردپرسی ترجیح می دهند تا بجای آنکه سیستمی را از صفر راه اندازی کنند در صورت وجود از پلاگین ها و افزونه های تعریف شده نیز استفاده کنند. ما این افزونه هارا با نام های مشابه: افزونه، پلاگین(plugin) و یا اکستنشن(Extensions) می شناسیم که کاربرد های شبیه به هم دارند.

افزونه یا پلاگین(plugin) چیست؟

افزونه یا پلاگین یک سیستم، برنامه، نرم افزار یا بخشی از یک کد نرم افزاری است که به سایت و وب‌سایت شما اضافه می شود و امکانات و ابزارک های جدیدی را به سایت شما اضافه می کند، با استفاده از افزونه ها شما می توانید سایت خود را گسترده تر کنید، سیستم های جدید را استفاده و ویژگی های جدیدی به سایت خود اضافه کنید.

برای مثال: ایجاد فرم ارسال ایمیل، سیستم آزمون آنلاین، سیستم ثبت سفارش، سیستم تعیین قیمت و… نمونه‌هایی از افزونه‌هایی هستند که ممکن است در سایت ها و اپلیکیشن های خود به آن ها نیاز داشته باشید. هر افزونه‌ می‌تواند برای یک یا چندین هدف مختلف ساخته شود.

توسعه افزونه و پلاگین نویسی نورون

تیم مجرب نورون این امکان را فراهم کرده است تا تمامی نیاز های شما به انواع افزونه ها را برطرف کند. اگر شما سایتی را با وردپرس راه اندازی کرده اید و می خواهید از افزونه خاصی برای ایجاد سیستم و ویژگی خاصی در سایت وردپرسی خود استفاده کنید می توانید خواسته خود را با تیم نورون در میان گذاشته و تیم حرفه ای نورون متشکل از متخصصان در زمینه توسعه افزونه و پلاگین نویسی و مسلط به انواع زبان های پلاگین نویسی مثل: php,mysql و . . . آن را برای شما فراهم خواهند کرد.

چرا باید از پلاگین ها استفاده کرد؟

شما می توانید هر امکان و ویژگی جدیدی را که می خواهید کد و برنامه ی آن را بنویسید و به قالب وردپرسی خود اضافه کنید، یا این کار هر بار که قالبی را به روز رسانی(update) کنید باید آن کد های نوشته خود را هم به روز رسانی کرده و به قالب اضاقه کرده و با آن سازگار کنید ولی با استفاده از افرونه ها هر بار که شما قالبی را آپدیت می کنید افزونه سرجای خود باقی می ماند و قابل استفاده خواهد بود، به همین شکل در هزینه و زمان برای شما صرفه جویی خواهد شد

مراحل پروژه طراحی و توسعه افزونه نورون

مزایای پلاگین نویسی تیم نورون

واکنش گرایی و شیء گرایی

افزونه های توسعه یافته توسط تیم حرفه ای نورون با صرفه نظر کردن از نوع مرورگر و دستگاه(device) که استفاده می کنید، بسیار ساده بوده و کارکردن با آن راحت است همچنین از شکل ظاهری و یا user interface قابل قبولی برخوردار است.

سرعت بالا

پلاگین ها و افزونه هایی که نورون آن ها را طراحی می کند بسیار از سرعت بالایی برخور دار هستند و ضمنه آن که خود این plugin ها سرعت خوبی در عملکرد دارند، به هیچ عنوان باعث کندی سایت و وردپرس شما نخواهند شد.

امنیت بالا

افزونه های طراحی شده توسط کارشناسان نورون بسیار از امنیت بالایی برخور دار هستند چراکه تمامی استاندارد های برنامه نویسی در آن ها رعایت شده و بار ها مورد تست و امتحان قرار گرفته است، حفره های امنیتی آن ها بازبینی و رفع شده است.

براورده شدن نیاز های سایت

افزونه ها و پلاگین های طراحی شده مناسب با خواسته ها و نیاز های سایت شما خواهند بود و به راحتی با وب‌سایت های شما منطبق می شوند. ما از نزدیک مراحل طراحی پروژه شما را دنبال می کنیم و هر آنچه نیاز دارید را با ارائه مشاوره ها در اختیار شما قرار می دهیم.

نبود مشکلات فنی در افزونه

تیم حرفه ای نورون بسیار بر کیفیت محصولاتی که ارائه می کند حساسیت به خرج می دهد و هر محصولی را قبل از ارائه بارها و بارها مورد آزمایش قرار می دهد پس شما سفارش دهنده ی عزیز می توانید از کیفیت محصولات نورون آسوده خاطر باشد.

سئو پذیری (seo able)

افزونه ها و plugin های نوشته و طراحی شده توسط نورون با استاندارد های سئو نیز منطبق هستند و به بهینه سازی موتور های جستجو کمک می کنند، همچنین این افزونه ها به گونه ای بهینه سازی و طراحی شده اند که باعث جذب و افزاریش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت شما خواهند شد.

سوالات متداول

بسیاری از نیاز های و خواسته‌ها شما در سراسر دنیا به صورت افزونه کدنویسی و منتشر شده‌اند. اما گاهی این افزونه‌ها از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند، تمام امکانات مورد نیاز را ندارند، دارای ظاهر مناسبی نیستند. در این زمان برای آنکه بتوانید کارایی لازم را در وبسایت خود ایجاد کنید باید افزونه های مختص به خود را تنظیم کنید.

قبل از کدنویسی پروژه، در جلسات تجزیه و تحلیل، در قرار داد خود تنظیم و مشخص می کنیم که مدت زمان و نحوه چگونی پشتیبانی ها به صورت آنلاین و یا حضوری، با چه برنامه ای اجرا می شود.

تعرفه طراحی افزونه‌ بسیار متفاوت است و هزینه‌ی آن بسته به امکانات و گستردگی پلاگین و مدت زمان و تعداد کد های نوشته شده، متفاوت می‌باشد. هر چه مراحل کدنویسی پیچیده‌تر و زمانبرتر باشد هزینه‌ی ساخت پلاگین افزایش می‌یابد.

 

قیمت طراحی و توسعه افزونه

به صورت مشخص برای طراحی و توسعه افزونه نمی توان قیمت تعیین کرد. طراحی و توسعه افزونه از بخش ها مختلفی تشکیل می شود که هر بخشی را فرد یا افرادی به عهده گرفته و بر روی آن ها کار می کنند. هزینه های پشتیبانی افزونه، برنامه نویسی و کد نویسی پلاگین همه نیازمند صرفه هزینه و زمان به صورت جداگانه ای هستند که شما قبل از آن که افزونه ای را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید باید با توجه به استراتژی های کسب و کار خود این هزینه ها را برآورد کرده و برای آن ها برنامه ریزی کنید.

طراحی سایت

هوز سایتتو طراحی نکردی؟!!!

اگر تمایل دارید برای کسب و کار خود وبسایت ایجاد کنید، وبسایتی منطبق بر نیاز ها و خواسته های کسب و کار شما می توانید به تیم نورون اعتماد کنید و با فشردن دکمه زیر مطالب و مراحل طراحی سایت نورون را مشاهده و مطالعه بفرمایید و از 0 تا 100 طراحی سایت باخبر شوید.

متخصصان ما منتظر شما مخاطب عزیز هستند.

تولید محتوا تصویری، عکاسی و تیزر های تبلیغاتی

برای سایت ها خود نیازمند ایجاد تصاویر خاص و بنر های منحصر به فرد هستی، برای عکاسی از محصولاتت به دنبال بهترین و باکیفیت ترین عکس میگردی؟

تیم نورون برای سهولت مشتری همه ی این امکانات را که شما نیاز دارید ارائه می دهد، ارائه خدمات حرفه ای عکاسی و تولید محتوای تصویری متناسب با کسب و کار شما و آنچه نام تجاری شما به آن نیاز دارد.

سئو سایت

طراحی سایت تنها ایجاد صفحات با محتواهای مختلف و قرار دادن آن ها در بستر اینترنت نیست!

سایتی که ایجاد شده باید دیده شود و کاربران مختلف مدام به سایت شما سر بزنند و با سایت شما در ارتباط باشند، این دیده شدن است که باعث ایجاد مشتریان می شود و نه فقط طراحی یک سایت. سئو، کاری است که باعث دیده شدن سایت شما می شود.

تبلیغات گوگل ادز

شما دارنده کسب و کار بعد از ایجاد برند، طراحی سایت و سئو و توسعه کسب و کار خود می توانید با استفاده از تبلیغات گوگل، برند خود را بیشتر به مخاطب نمایش دهید، تیم نورون در خدمت شما است تا با ارئه بهینه ترین و استاندارد ترین روش تبلیغاتی این مهم  را برای شما انجام دهد.

سوشال مدیا

شما دارنده کسب و کار، در کنار طراحی اسیت و تبلیغات نیز برای آن که ارتباط خود را با مخاطبان توسعه دهید به یک رسانه نیاز دارید. رسانه ها امروز در جامعه جهان و ایران نقش بسیار مهمی را در برند سازی و شهرت نام تجاری ایفا می کنند، در کنار آن بسیاری از افراد از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی به کسب درآمد هم می پردازند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد سوشال مدیا مرتبط با کسب و کارتان دکمه زیر را بفشارید.

توسعه کسب و کار

بعد از اینکه شما تمامی مراحل لازمه ایجاد و گسترش کسب و کار خودتان را سپری کردید نوبت آن رسیده که فرآیندهای کسب و کار خود و همچنین استراتژی خود را در هر حوزه ای مخصوصاً بازارایابی و فروش به درستی پیکربندی کنید، تیم نورون سی آر ام علاوه بر تجزیه و تحلیل کسب و کار شما و دادن راهکار، ابزار پیشنهادی مایکروسافت سی آر ام فارسی را هم به صورت کاملاً شخصی سازی شده با تجارت شما ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر دکمه زیر را فشار دهید.